Obserwatorzy

niedziela, 8 maja 2016

Fontanna liść do ogrodu -taras -patio-balkon

Fontanna do ogrodu - taras balkon- patio składa się z 2 elementów misa i liść . Fontanna może stanowić centralny element kompozycyjny ogrodu, Tryskający strumień wspaniale komponuje się z ogrodową zielenią.Nie bez znaczenia jest również kojący dźwięk szumu opadającej wody, który rozluźnia, udziela się miłym rozkojarzeniem i uspokaja. Właśnie dlatego najbliższe otoczenie fontanny w Twoim ogrodzie, można zaaranżować jako miejsce rodzinnej rekreacji.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobną fontannę mam u siebie przy domu i jestem szczęśliwa, że udało mi się ja zbudować. Jak jeszcze czytałam w https://www.dostudni.pl/przydomowa-fontanna-lub-oczko-wodne-ze-strumykiem-jak-je-dobrze-zrobic,b32.html to widzę, że tego typu konstrukcje są bardzo popularne i jest to dość normalne.

    OdpowiedzUsuń